LCDریموت تصویریMATIX _ STAR LINE

0 تومان
فروشنده
فروشگاه اصلی ایمن دید
10 / 10

Lcd ریموت تصویریMATICS_PRO MATICS_Star Line _ Matrix

Lcd ریموت تصویری ماتریکسLcd ریموت تصویریMATICS_PRO MATICS_Star Line _ Matrix با دو مدل دستگاه دیگر با نام های ریموت تصویری دزدگیر مولر muller و ریموت تصویری دزدگیر star line یکی می باشد.

Lcd ریموت تصویری دزدگیر MATRIX  به دو صورت کانکتور لحیمی و کانکتور فلت اتویی به درد مرکزی دزدگیر تصویری MATRIX   متصل می شوند.

Lcd ریموت تصویری MATRIX در نوع لحیمی همانند Lcd ریموت تصویری  دزدگیر muller است، lcd نمایشگر ریموت تصویری دزدگیر star line نیز به صورت کانکتور لحیمی می باشد.

روش تعویض lcd ریموت تصویری muller –stavline –matrix_Lcd ریموت تصویریMATICS_PRO MATICS_Star Line _ Matrix روش تعویض lcd ریموت تصویری Matrix لحیمی به وسیله قلع کشی و هویه به سهولت قابل انجام است ، روش تعویض lcd ریموت تصویری دزدگیر matrix به این گونه است که پس از باز نمودن قاب ریموت تصویری دزدگیر ماتریکس matrix از پست برد lcd  به سهولت می توان پایه های lcd را به کمک قلع کشی و هویه جدا نمود و پس از آزادسازی آخرین پایه lcd ریموت  Lcd خراب  را تعویض نمود.

روش تعویض Lcd فلتی مشمایی ماتریکس Matrix

برای تعویض lcd ریموت تصویری دزدگیر ماتریکس باید از وسیله ای به نام اتو استفاده کرد، اتو یک قطعه از جنس مس است که بر روی نوک هویه بسته می شود و به وسیله حرارت فلت اتویی مشمایی lcd ریموت ماتریکس matrix_Lcd ریموت تصویریMATICS_PRO MATICS_Star Line _ Matrix را بر روی برد مرکزی ریموت تصویری ثابت می نماید.

موارد مشابه:

Lcd ریموت تصویری ماتریکس Matrix در مدل های 5000 و 5500 یکی می باشند و به موارد مشابه خود یعنی ریموت تصویری دزدگیر muller و stavline نیز قطعه lcd مشابه است و به هم نصب می گردند.

Lcd ریموت تصویری matrix-5500

ال سی دی ریموت تصویری ماتریکس در چندین مدل تولید می شود lcd ریموت تصویری matrix نسبت به جز به حساسی است و با برخورد ریموت تصویری با زمین یا فربات وارده lcd ریموت تصویری ماتریکس می شکند.

روش تعویض lcd ریموت تصویری ماتریکس Matrix ؟

برای تعویض صفحه lcd  ریموت تصویری ماتریکس از هویه و قلع کشی باید استفاده نمود. ابتدا قاب ریموت تصویری ماتریکس را باز نموده و از پشت lcd یک به یک پایه های لحیم شده بر روی برد مرکزی ریموت تصویری را به وسیله هویه و قلع کشی پاکسازی می نماید، یعنی پایه های لحیم شده روی برد را آزاد نموده و ال سی دی ریموت ماتریکس را از روی برد ریموت تصویری بر می دارد.

پس از برداشتن lcdریموت تصویری matrix_Lcd ریموت تصویریMATICS_PRO MATICS_Star Line _ Matrix قلع های اضافی را توسط مسواک و تینر از روی برد پاکسازی نمایید. اثری از آنها باقی نماند و در کارکرد ریموت تصویری اختلالی ایجاد نکند.

ال سی دی ریموت دزدگیر تصویری MATIX_MATRIX چیست؟

ال سی دی دزدگیر MATIX_ماتریکس _MULLER قطعه ای در سیستم های حفاظتی دزدگیر اتوموبیل است که علائم دستگاه دزدگیر را به کاربر نمایش میدهد

LCD  دزدگیر MATIX_ماتریکس _MULLER_STAR LINE قطعه ای از جنس شیشه است که از طریق سوکت های لحیمی به برد اصلی ریموت دزدگیر ماجیکار متصل میگردد

LCD دزدگیر  MATIX_ماتریکس _MULLER_STAR LINE صورت وضعیت دزدگیر را به کاربر به صورت تصویری اطلاع میدهد

ال سی دی دزدگیر  MATIX_ماتریکس _MULLER_STAR LINE در برابر ضربه و برخورد ریموت کنترل دزدگیر تصویری ماجیکار با زمین بسیار حساس و شکننده است ولی جای نگرانی نیست چون این قطعه به راحتی و با هزینه ای کم قابل تعویض تست

ریموت های تصویری دزدگیر  MATIX_ماتریکس _MULLER_STAR LINE  در پشت صفحه ال سی دی مجهز به یک صفحه سفید رنگ دارای نور ال ای دی هستند که وضیفه این قطعه این است که در مواقع کم نور بودن محیط علائم را با نور حاصله قابل روییت کند

ال سی دی ریموت تصویری دزدگیر  MATIX_ماتریکس _MULLER_STAR LINE در زیر پوسته ای به نام قاب محافظت میشود

ال سی دی LCD دزدگیر  MATIX_ماتریکس _MULLER_STAR LINE تصویری از طریق هویه و یا هیتر هویه قابل تعویض است

اطلاعات بیشتر
کد کالا410051-1
وزن0.001000
رنگمشکی
شماره IC918
ولتاژ ورودی12 ولت ~30/Ac-Dc
فرکانس خروجی433 مگاهرتز
نشانگر LEDخیر
مقاومت در برابر آبخیر
سازگار با دستگاهActive
نوع ریموتتصویری
توضیحات اجمالی

این قطعه مصرفی و قابل تعویض میباشد

ارسال آیتم‌هایبا هم
0
رتبه:
0% of 100
نظر خودتان را بنویسید
شما نظر می دهید:LCDریموت تصویریMATIX _ STAR LINE
امتیاز شما
بیشتر